A 2007/2008-as turisztikai szezonban 3,5 százalékkalbővült a német utazási irodák forgalma - tette hozzá az elnök. Magyarországra évente 3,2 millió német vendég érkezik, s ebből mintegy 2,2 millió utazási irodán keresztül. Klaus Laepple a fennmaradó egymillió turista láthatatlan a német utazási irodák számára. A DRV ezért új imázsépítő kampányt indított, amelynek szlogenje: "Utazási iroda. Itt kezdődik a nyaralás".
Az elnök a VGO kérdésére kifejtette, nincs olyan utazási iroda, vagy utazásközvetítő Németországban, amely ne foglalkozna magyarországi utakkal. Mindenekelőtt a budapesti és a balatoni régió a legnépszerűbb a német utazók között. Elsősorban a gyógy– és wellness üdüléseket keresik, de erősödnek a kongresszusi és üzleti utakhoz kapcsolódó utazások (MICE) is. Hozzátette, a két kiemelt régió mellett számtalan turisztikai lehetőség és üdülési kínálat található Magyarországon.
A DRV idén Budapesten tartoja éves közgyűlését, valamint sor kerül a negyedik Utazási Irodák Napjára is. Ezen utóbbi elmúlt években a német turisztikai ipar legfontosabb szakmai rendezvényévé vált. A DRV legutóbb 1986-ban ülésezett Magyarországon. Klaus Laepple szerint azóta minden közlekedési lehetőség adott Magyarországra.
Míg hazánk számára Németország a fő küldőpiac, a német turisták legnagyobb számban Spanyolországba, Törökországba utaznak. A DRV elnöke úgy tartja, a gazdasági körülmények egyelőre nem látszanak a németek utazási kedvén
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.