Az utazási szakma négynapos rendezvényén több mint 200 országból több mint 5500 kiállító vesz részt. Magyarország a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében, az idei évben is rendkívül impozáns, 215 m2-es nemzeti standon mutatkozott be az Európai régió kiállítói között.
Idén az immár hagyományos herendi porcelánfestés mellett mézeskalács díszítő mester is várja az érdeklődőket a magyar standon. A kulturális és népi értékeket bemutató sarokban a forgó hirdetőoszlop közelében, a látogatók padon „pihenhetnek meg” a matyóviseletbe öltöztetett Jancsit és Juliskát ábrázoló bábuk mellett. A Forma1, Dakar és MotoGP szimulátor pedig a legnagyobb sportesemények magyarországi futamaira invitálja a közönséget, „Magyarország a lóerők hazája 896 óta” szlogennel.
A Magyarországot népszerűsítő kommunikációban az eddigi hagyományos turisztikai termékek mellett erőteljesen jelent meg a turisztikai szolgáltatókkal közös Budapest Winter Invitation kampány, a 2009-re meghirdetett Kulturális Turizmus Éve, valamint a „Pécs 2010 – Európa Kulturális Fővárosa” projekt promóciója is.
Hazánk 2005 óta hazánk tagja az turisztikai világszervezet, az UNWTO Végrehajtó Tanácsának, 2007-ben és 2008-ban pedig az irányító testület alelnöki pozícióját is Magyarország töltötte be.
A WTM keretében tartott tanácskozáson a UNWTO képviselői szerint rendkívül fontos, hogy a bizonytalan körülmények között a turizmus gyors és hatékony válaszokat adjon a globális válság begyűrűző hatásaira. A krízis következményeinek mind pontosabb megismerése, valamint az annak ellensúlyozására teendő intézkedések megfogalmazása érdekében a világszervezet munkabizottságot hozott létre, emellett minden térséget magában foglaló konferenciasorozatot szervez a válság regionális hatásainak megvitatására . Felhívta ugyanakkor a figyelmet arra, hogy a rövid távú pénzügyi szempontok figyelembe vétele mellett nem szabad szem elől tévesztenünk az olyan globális kihívásokat sem, mint például a klímaváltozás vagy a szegénység elleni küzdelem, ezért az UNWTO továbbra is elkötelezett a Millenniumi Fejlesztési Célok elérésében.
Nagy-Britannia Magyarország harmadik legnagyobb küldőországának számít, a legfrissebb 2008. január-szeptemberi vendégéjszaka szám alapján. Előző év azonos időszakához képest a brit vendégéjszakák 17,7%-kal növekedett. Az év első kilenc hónapjában 206 ezer brit vendég érkezett Magyarországra, akik több mint 506 ezer vendégéjszakát töltöttek el hazai kereskedelmi szálláshelyeken.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.