BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szorul a nadrágszíj, de luxusra azért még mindig marad pénz

Bár a takarékosság egyre jellemzőbb, a luxustermékek iránt továbbra is igény van. A mentalitást jelzi, hogy egyesek fapadossal repülnek, hogy a legjobb hotelben szállhassanak meg.

A fogyasztási javak diszkont- és felső kategóriájának az elmúlt tíz évben tapasztalható együttes erősödése tovább fokozódik a jelenlegi válságban a középkategóriás termékek rovására – derül ki a Boston Consulting Group (BCG) által most elkészült, az Amerikai Egyesült Államokra és öt uniós tagállamra kiterjesztett felméréséből.

Patrick Ducasse, a BCG fogyasztási javak és kiskereskedelmi iparági csoportjának globális vezetője a jelenlegi tendenciákkal kapcsolatban elmondta: a fogyasztók számos termékkör esetében jelentősen csökkentik a kiadásaikat, ugyanis csak így képesek finanszírozni a néhány szegmensben fenntartott luxusfogyasztásukat.

Sokan fapadossal repülnek, de ragaszkodnak ahhoz, hogy a legjobb hotelben szálljanak meg – érzékeltette a ma leginkább jellemző fogyasztói magatartást a szakember.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.