A november végi felmérés szerint az oroszok zöme pesszimistán tekint munkahelyi kilátásaira, és felére csökkent a személyes anyagi helyzetüket jónak tartók aránya.
Az internetezők körében végzett kutatás válaszadóinak 72 százaléka nyilatkozott borúlátóan a következő tizenkét hónapra vonatkozóan munkahelyi kilátásairól, míg a szeptemberi felmérés során még a válaszadók több mint fele jó helyzetben érezte magát a munkaerő-piacon.
A Nielsen kutatása feltárta, hogy az internetező orosz fogyasztók 73 százaléka árérzékenyebb lett élelmiszerek és más szükséges cikkek vásárlásánál, mint két hónappal korábban. Ugyanakkor a fogyasztók kétharmada nem módosított vásárlási szokásain, és ugyanannyit vásárol most is, mint eddig.
Dwight Watson, a Nielsen oroszországi igazgatója szerint a válaszadók kétharmada november végéig nem nyúlt hozzá a megtakarításaihoz. Egynegyedüknek nem is volt félretett pénze, 44 százalékuk pedig akkor még nem döntötte el, mit is tegyen spórolt pénzével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.