A fogyasztói bizalmi index a ma ismertetett adatok szerint márciusban 26,0-ra emelkedett az előző méréskor regisztrált 25,3-ról. Az enyhe emelkedés pozitív, de jóval a Thomson Reuters elemzőinek várakozásai alatt marad és természetesen messze gyengébb az előző év hasonló időszakában mért 65,9-től – jelenti az AP.
Aggodalomra adhat okot az is, hogy a fogyasztók jelenlegi helyzetét értékelő index 22,3-ról 21,5-re csökkent. A következő hat hónap kilátásait tekintve azonban javult a helyzet, az index 28,9-re emelkedett a februári 27,3-ról. Az Economic Outlook Group elemzője szerint a gazdaságban tapasztalt pozitívumok nem jelentettek tartós változást, nincs olyan adat, amely a fogyasztói hozzáállást alapvetően megváltoztatná.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.