BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ki tudja most megfizetni a luxus termékeket?

Az idei első félévben 15-20 százalékkal csökken a luxustermékek eladása globálisan a legfrissebb becslések szerint.

A témában elismert szakértőnek számító Bain & Co. tanácsadó cég szerint a luxustermékek eladása stabilizálódik a második félévben. A Bain összességében azzal számol, hogy idén 10 százalékkal 153 milliárd euróra mérséklődik a luxustermékek eladása világszerte.

A cég egyik elemzője szerint kimutatható az a trend, hogy azok a vásárlók, akik korábban ragaszkodtak a luxusmárkákhoz, most az olcsóbb termékek felé fordultak.

A luxustermékek eladásában a legnagyobb visszaesés, mintegy 15 százalékos, az Egyesült Államokban következhet be az idén. Európában és Japánban 10-10 százalékos lehet a hanyatlás. Japánra, Európára és az Egyesült Államokra esik a luxustermékek eladásának a 80 százaléka. A Bain ugyanakkor azzal számol, hogy Kínában 7 százalékkal, a Közel-Keleten 2 százalékkal nő a luxustermékek értékesítése.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.