Az áprilisban munkába állt új menedzsment azzal indokolta döntését, hogy a túl nagyra nőtt állomány már a hatékony működést és a csapatszellem kialakulását gátolta, ráadásul a piaci körülények sem indokolják a jelenlegi állapotot. Az elbocsátások az üzemeltetés minden területét egyaránt érintik, ezek legtöbbje Los Angelesben található.
A döntés éppen azon a héten került nyilvánosságra, amikor a legfőbb versenytárs, a Facebook látogatottsága Amerikában első ízben haladta meg a MySpace-ét. Jelenleg mindkét portál 70 millió kürüli látogatót fogad havonta, de a MySpace forgalma 2008 októbere óta folyamatosan csökken.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.