A többrétegű pályaszerkezetből a cementes stabilizáció 72, az aszfalt alapréteg 68, és a kötőréteg 32 százalékát már leterítették, építik a kopóréteget is.
A Sió híd alépítménye teljesen elkészült, a jobb útpálya acélszerkezetét a helyére tolták, és elkezdték a bal pályáét is.
Rakita András főmérnök vezetésével Szekszárdról a sztráda Tolna megyei szakaszán folyó munkák megtekintésére indult mai bejárás különleges alkalomnak számított, hiszen első alkalommal lehetett saját autókkal végigmenni az aszfaltozott szakaszokon.
A korábbiaknál a földmunkák miatt még csak terepjárókkal lehetett megközelíteni az épülő autópályát. Az aszfaltozási munkák készültsége mellett látványos az előrehaladás a műtárgyak építésében is: az M6-os Szekszárd és Bóly közötti 50.9 kilométeres szakaszon 55 híd és völgyhíd, három pihenőhely és egy autópálya-mérnökségi telep építési munkálatai zajlanak.
Továbbá ezen a részen négy alagutat (Bátaszék, Geresd, Baranya, és Véménd) is kialakítanak. Az M60-as Bóly és Pécs közötti 30.2 kilométeres szakaszán két pihenőhely, 32 műtárgy (hidak és völgyhidak), és egy autópálya-mérnökség épül. Az M6/M60–on tehát összesen 87 híd épül: 37 vasbeton szerkezetű felüljáró, 28 vasbeton szerkezetű aluljáró, 12 acél hullámlemez szerkezet és egy acél szerkezetű közmű híd.
A legjelentősebb a Szebényi völgyhíd lesz, amely a maga 866 méterével Magyarország második leghosszabb viaduktja. A kilenc nyílású gerendahíd leghosszabb támaszköze 100 méter. Az autópálya építése során 7,5 millió köbméter földet mozgatnak meg és 1,5 millió négyzetméter aszfaltot építenek be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.