Az alpesi országban megdöbbenést keltett a német gumigyártó konszern döntése, bár a kapacitást már évek óta folyamatosan csökkentették. A Continental 1985-ben vette át a traiskircheni gyárat a cseh Barum és a szlovén Sava márkákkal egy időben. A gumigyártást már 2002-ben teljesen a csehekhez helyezték át, mostanra az ausztriai egységnek csak kaucsukgranulátum előállításában volt szerepe. A gyárbezárást az osztrákok mégis úgy értelmezik, hogy ezzel a nagymúltú autóiparuknak egy fejezete zárult le.
<A class=hircsat href="javascript:HighlightAll('''');">
A gumigyártás Európa szerte válságban van, szakértők szerint 18 millió abroncsra tehető a szektor túltermelése. A Continental a franciaországi Clairoix-ban és a németországi Hannoverben is gyárbezárást tervez, amivel további 1900 munkahely szűnik majd meg. Hasonló lépésekre kényszerül a francia Michelin és az amerikai Good Year is, amelyek összesen 2300 munkavállalót fognak érinteni elsősorban Franciaországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.