A férfiakat jellemző 68,8 százalékos aktivitási arány lényegében nem változott, a nők 57,2 százalékos értéke pedig 1,3 százalékponttal volt magasabb a 2009 szeptember–novemberében mértnél. A 15–64 éves foglalkoztatottak létszáma átlagosan 3 millió 796 ezer fő volt, 39 ezer fővel meghaladva az egy évvel korábbit és 24 ezer fővel a három hónappal ezelőttit (2010. június–augusztus). Az erre a korcsoportra számított 56,1 százalékos foglalkoztatási ráta az előző év azonos időszakinál 0,5 százalékponttal volt magasabb.
A 15–64 éves férfi foglalkoztatottak létszáma 2 millió 37 ezer főt tett ki, ami 61,2 százalékos foglalkoztatási arányt jelentett, miközben a nőket 1 millió 760 ezer fős, 51,1 százalékos foglalkoztatottság jellemezte. Míg a férfiak foglalkoztatási mutatói lényegében nem változtak a 2009 azonos időszaki értékeihez viszonyítva, a nők foglalkoztatottsága 33 ezer fővel, 1 százalékponttal haladta meg az egy évvel korábbit.
A 15–74 éves munkanélküliek száma 460 ezer fő volt, 15 ezer fővel több, mint egy évvel korábban. A munkanélküliségi ráta 10,7 százalékos értéke 0,2 százalékponttal volt magasabb az előző év azonos időszakában mért értéknél, de 0,3 százalékponttal kevesebb a három hónappal ezelőtt publikáltnál. A férfiakat 10,9 százalékos, a nőket 10,5 százalékos munkanélküliségi ráta jellemezte 2010. szeptember–novemberben.
A munkanélküliek 17,5 százaléka a munkaerőpiacon csak kis létszámban jelenlévő 15–24 éves korosztályból került ki, az erre a korcsoportra számított 26,1 százalékos munkanélküliségi ráta 1,6 százalékponttal volt alacsonyabb, mint 2009 azonos időszakában. A 25–54 évesek, azaz az úgynevezett legjobb munkavállalási korúak munkanélküliségi rátáját 9,8 százalékos érték jellemezte, amely 0,2 százalékponttal magasabb az egy évvel ezelőtt mértnél. A munkanélküliek 53,8 százaléka egy éve vagy annál régebben keresett állást. A munkanélküliség átlagos időtartama 18,9 hónap, 2,5 hónappal hosszabb az egy évvel korábbinál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.