Mint azt Szabari József, a társaság régióigazgatója elmondta, a magyar cég már több mint egy éve kezdte el fejleszteni az új termékét, ezt a folyamatot felgyorsította a chipsadó bevezetése. Az új receptúra szerint készülő energiaital hozzáadott koffein helyett matétea- és teobrominkivonatot tartalmaz, így nem vonatkozik rá a magas koffeintartalmú üdítőitalokra kirótt literenkénti 250 forintos adó, csupán a magas cukortartalmú üdítőkre vonatkozó 5 forint/literes sarc.
A Hell Energy számára tulajdonképpen kapóra is jött a chipsadó, a versenytársak ugyanis jelentős áremelésre kényszerülnek miatta. „Szerencsés, de véletlen egybeesés az adó bevezetése és az új termékkel való piacra lépés. Mindazonáltal egyesített hatásuktól két számjegyű forgalombővülést, valamint a piaci részesedésünk további növekedését várjuk” – mondta lapunkak Szabari József.
Hozzátette: az ital ára enyhén, de nő majd, mert a felhasznált alapanyagok drágábbak. Először csak hazánkban vezetik be az új terméket, a későbbiekben lehet, hogy exportálják. A 2006-ban született Hell márka piacvezető hazánkban, ez év júliusában az értékesített darabszám tekintetében 17,9 százalékos volt a részesedése. A terméket 28 országba exportálják. A cég az idén 4,5 milliárd forint zöldmezős beruházással gyártócsarnokot épített Szikszón.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.