Újabb módosító javaslatot adtak be a reklámadó átírásához. Az új terv szerint 25 ezer forint helyett havi 2,5 millió forint lesz az az értékhatár, ami alatt nem kell fizetniük a cégeknek adót a reklámozásért - írja a 444.hu. A módosító egyelőre nem elérhető a parlament honlapján.
L. Simon László korábbi javaslata szerint a kisvállalkozásoknak is fizetnie kellett volna a reklámadót, ha a Google-ön vagy a Facebookon hirdetnek. Most ennek az értékhatárát emelnék fel, vagyis a legkisebb, kevesebbet reklámozó cégek megúsznák az újabb adó fizetését. Az eredeti javaslatnak ez a - most már átírásra váró - pontja volt az, amelyről az RTL-nek nyilatkozó L. Simon László sem tudott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.