A legnagyobb összegű elmaradás is a NIF egyik projektjéhez köthető: az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának új Tisza-híddal történő, 138 milliárd forint értékű kivitelezésénél közel 34 milliárdot tesz ki az az összeg, amellyel a NIF a február 9-i állapot szerint el van maradva a 2014 végére kitűzött kifizetési tervhez képest. A legnagyobb értékű elmaradást mutató projektek top10-es listájának 2. és 3. helyére is a NIF egy-egy fejlesztése (az M0-ás déli szektorának rekonstrukciós kivitelezési munkái az M6-os és az 51-es főút közötti szakaszon, illetve a Budapest-Lőkösháza vasútvonal III/1. ütem kivitelezése, Békéscsaba állomás pályaépítése és Gyoma-Békéscsaba szakasz új elektronikus biztosítóberendezésének építése) került 21,7, illetve 17,8 milliárdos késedelemmel.
A top10 csúszásban lévő projekt között a NIF öt fejlesztésén kívül megtalálható a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt. két villamosprojektje (1-es és 3-as vonalak továbbfejlesztése, illetve a budai fonódó) is. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. szintén két projekttel szerepel a tízes listán, ahová még az Országos Vízügyi Főigazgatóság egyik projektje került be.
A leginkább csúszásban lévő 10 projekt közül százalékos arányban a legnagyobb mértékű késedelem a NIF egyik projektjénél mutatható ki: az M43-as autópálya 43-as főúti lekötése 99 százalékos szinten marad el a 2014 végi kifizetési céloktól a február 9-i állapot szerint, miután a 6 milliárdos projektből eddig csupán 72 millió forint kifizetése valósult meg.
A palyazat.gov.hu oldalon elérhető listán szereplő 1715 projektre összességében 2530 milliárd forint EU-támogatás lett lekötve, amely értékből 530 milliárdot tesz ki a késedelemmel érintett összeg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.