A lap szombati számában megjelent interjúban Mosóczi László elmondta azt is, hogy lehetőség lesz a repülőtéri gyorsvasút kialakítására, emellett a déli országrészben a vasúti pályát használó villamoshálózat épül.
A NIF Zrt. igazgatója közölte, hogy olyan irányokba is megindulhat majd a vasúti forgalom, amelyeket még a trianoni döntés vágott el.
Mosóczi László tájékoztatása szerint a 2014-2020 közötti időszakban 1075 milliárd forint értékű támogatás jut a kötött pályás közlekedésre, legalábbis ennyi pénzre pályázhat Magyarország. Jelezte, ebből csaknem 200 milliárd forintot a főváros a kötött pályás infrastruktúra megújítására fordíthat.
A tervezett repülőtéri vasútról szólva azt mondta, annak akkor van értelme, ha a hálózatba illesztik, tehát nem csak oda és vissza közlekednek a vonatok valamelyik budapesti pályaudvarról. A NIF ősszel írja ki a megvalósíthatósági tanulmány és az engedélyeztetési tervek elkészítésére a közbeszerzési eljárást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.