BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mélypontra jutott a cafeteria

Az idén a kkv-k 39 százaléka tervez béren kívüli juttatást nyújtani dolgozóinak, vagyis folytatódik a négy éve tartó negatív trend – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. Továbbra is az Erzsébet-utalvány a legnépszerűbb: ezt minden negyedik cég kívánja alkalmazni 2016-ban.

Ezt követi a közlekedési költségek megtérítése (10 százalék) és a SZÉP-kártya (9 százalék). „Az Erzsébet-utalvány népszerűségét feltehetően tovább növeli majd, hogy idén már plasztikkártya formájában is elérhető. Az új formátum a SZÉP-kártyához hasonlóan működik majd, egyetlen kártyán kezelhető lesz az összes különböző felhasználási cél” – közölte Kovács Viktor Zoltán, a K&H kkv-marketingfőosztályának vezetője.

A cég mérete is befolyásolja, hogy milyen arányban nyújt béren kívüli juttatást. Míg a mikro- és kisvállalkozások közel háromnegyede nem ad cafeteriát dolgozóinak, addig tízből hét középvállalkozás egészíti ki ily módon a fizetést.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.