Nem vár tovább a Tesco arra, amíg mások a nőknek szánt termékek magasabb, "szexista árai"-ról vitáznak, a cég brit üzleteiben első lépésként nagyjából felére csökkentette a női borotvák árát, hogy ugyanannyiba kerüljenek, mint a férfiaknak gyártott darabok - olvasható a hvg.hu írásában, hozzátéve, hogy más cégeknél is hasonló különbség volt megfigyelhető.
A briteknél egyre erősebb a kampány a nők adójának, rózsaszín adónak, vagy egyszerűen csak "tamponadónak" is nevezett, nőket hátrányosan érintő túlárazások ellen, olyannyira, hogy most már a politikusok is észrevették, és egyre többen szállnak rá a boltokra, ha igazságtalanságot látnak. Márpedig van is miért kritizálni a hvg szerint: egy tavalyi felmérés szerint a női ruhák, szépségápolási cikkek, vagy épp az inkább lányoknak szánt játékok átlagosan 37 százalékkal drágábbak, mint a hasonló előállítási költségű, de férfiaknak való termékek. Sőt, máshol is látszott a különbség, olvasson tovább.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.