Az idáig vezető út azonban hosszú volt, 30 évvel ezelőtt nyolcan alapították a céget, amely már a kezdetektől fogva technológiai fókuszú vállalat volt. A négy alapelvünk segített minket abban, hogy mostanra a legnagyobbak lehetünk. Az első a bizalom felépítése az ügyfelekben, nálunk a partnerek mindenek felett állnak – mondta Melanie. A második a teljesítmény iránti elkötelezettségünk, a harmadik, hogy minden helyzetben a legjobbat próbáljuk nyújtani, a negyedik pedig az innováció.
Három fő indoka volt a budapesti iroda megnyitásának – mondta Melanie Seymour. A pénzügy, a technológia, az emberi erőforrás megfelelő, az intellektuális kíváncsiság itt is megtalálható, és Budapest nemcsak Magyarországról, hanem más országokból is tehetségeket vonzhat be.
Az itteni irodánk munkavállalóinak 10 százaléka Magyarországra visszaköltözött magyar. Ez tehát nem egy Shared Service Center, hanem tényleges innovációs potenciállal bíró központ.
„Fontos, hogy mindig előre menjünk, ezért a munkavállalóinknál elvárás a kíváncsiság, a szenvedély és a bátorság. Lényeges, hogy másképpen álljunk a dolgokhoz, ellenkező esetben ugyanis könnyen eltűnhetünk a többi alapkezelő között, ennek legjobb eszköze a munkavállalóink közötti minél nagyobb mértékű diverzifikáció” – zárta előadását az ügyvezető igazgató.
https://www.vg.hu/galeria/sikersztorik-valsag-utan-cimu-vilaggazdasag-konferencia/
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.