Nem értékesíti az új, prémium minőségű pezsgőmárkát az ünnepek alatt a Brebis. A Brebis ugyan már forgalomba került, de a terjesztést felfüggesztik az ünnepek alatt. Bárány Péter, a márka tulajdonosa közölte: meg szeretné változtatni a hazai pezsgőfogyasztási szokásokat. A fogyasztók többsége legfeljebb szilveszterkor és akkor is csupán koccintáskor találkozik pezsgővel, erre a célra teljesen felesleges lenne minőségi pezsgőt készíteni – vélte a tulajdonos.
Hozzátette: A pezsgőpiacon ugyanaz a folyamat zajlik most, mint tíz éve a pálinkánál, akkor a fogyasztók azt hitték, hogy pálinkáznak, pedig a többségük aromás szeszesital fogyasztott. A felmérések szerint az éves hazai pezsgőfogyasztás közel 80 százaléka az ünnepi időszakban történik, közel felét pedig konkrétan az év utolsó napján fogyasztják el. A Brebis nem kíván a trend részese lenni, a nyugat-európai mintát terjesztené, ahol évről évre egyre több pezsgőt fogyasztanak az év minden részében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.