A Nielsen piackutató intézet felmérése szerint a karácsonyi időszakban a szupermarketek 15,6 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítottak le, mint egy évvel korábban. Sokat remél a kiskereskedelem a pénteken kezdődő téli végkiárusításoktól is. A megkérdezettek 61,4 százaléka kíván élni az árengedményekkel, a tavalyi 58,5 százalékkal szemben.
Mintegy 15,6 millió család 5,2 milliárd eurót költ a végkiárusítások idején, többnyire divatcikkekre, cipőre és tartozékokra.
Az új év a turisztikai ipar számára is kedvezően alakul. Vízkereszt hétvégéjén közel 2,7 millió olasz kel útra, 10,7 százalékkal több, mint tavaly – közölte az olasz szállodaszövetség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.