Tavaly 3673 konténervonat tette meg az utat Kína és Európa között, több mint kétszer annyi, mint 2016-ban és több mint az előző hat évben összesen. A járatok száma az NDRC tervei szerint 2020-ra évi ötezerre emelkedik.
A tengeri szállításnál gyorsabb és a légi szállításnál olcsóbb közvetlen vasúti teherszállítási kapcsolat 2011 márciusában jött létre Kína és Európa között és az európai célállomások száma azóta már 36-ra emelkedett. A szállítmányozónak a menetidőt ezalatt több mint húsz napról esetenként két hétnél is rövidebb időre sikerült csökkentenie, a szállítási költségeket pedig negyven százalékkal lefaragnia.
Az Európai Unió Kína legnagyobb kereskedelmi partnere. Tavaly a kétoldalú kereskedelmi forgalom volumene 15,5 százalékkal nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.