A Filter.hu célja, hogy nemzetközi szinten is megváltoztassa a hírfogyasztási szokásokat. A portál lényege, hogy az interneten található információkat könnyen érthető és jól kezelhető témákba rendezi.
Az oldal az információk személyre szabottabb szűrését és egy terület alaposabb megismerését is lehetővé teszi a felhasználók számára. A témakörökhöz kapcsolódó anyagokat a felületen két, esetenként pro és kontra szempont szerint csoportosítják. A módszer segítségével az ellentétes vélemények is egy helyen érhetők el, ami a platform egyik legfontosabb célja volt.
A tőkeinjekcióval az alapítók törekvése, hogy a sikeres magyarországi bemutatkozást követően, a hírgyűjtők piacán meghatározó szereplővé tegyék a Filtert, miközben a hazai hírportálok kiemelt partnerévé válnak egy olyan megoldással, amire nincsen még példa sem itthon, sem külföldön.
Algoritmikus, automatizált alapjainak köszönhetően a portál nyelvfüggetlen és gazdaságosan formálható, így más nyelvekre átállítva később a regionális és a nemzetközi piacon is sikert érhetünk el ezzel a magyar fejlesztéssel. Mindeközben igyekszünk megoldást biztosítani a hatékony széleskörű tájékozódásra, és elkerülni a sokat emlegetett »Facebook-buborék« negatív hatásait
– mondta el Grégász Zsolt, a cég társalapítója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.