Tavaly 1,46 milliárd forintos bevételt ért el a Dumaszínházat üzemeltető Dns-Dumaszínház Kulturális Egyesület – derül ki a szervezet 2018-as szakmai beszámolójából. Az összegben a kulturális TAO-támogatások is szerepelnek, a jegyeladások önmagukban 902 millió forintot termeltek. Az értékesítés 78 százaléka online történik, a kiadások 1,4 milliárd forintra rúgtak.
A Sáfár Zoltán László elnök által jegyzett jelentésben az olvasható, hogy a TAO jogszabályi változása miatt korrekcióra volt szükség, de minden olyan lépést végrehajtottak, amely a színház fennmaradásához kellett. Ugyanakkor az is szerepel, hogy a teljes struktúraváltáshoz és az új működésre való átálláshoz két évig külső forrás bevonása vált indokolttá.
A Dumaszínház 326 ezer nézőt regisztrált, ezzel a hazai színházak között előkelő helyet foglal el. A beszámoló szerint évről évre 20-30 százalékos növekedési arányt produkálnak mind a látogatószámban, mind pedig az árbevételben. A társulatnak 21 állandó tagja van, további 21 művész pedig rendszeres vendégként szerepel.
A teljes cikk a Világgazdaság keddi számában olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.