BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bankkártyával inkább jótékonykodunk

A korábbi évekhez képest hozzávetőlegesen 95 százalékkal nőtt a kártyás tranzakciók száma az Advent Bazilika karácsony vásáron.

Az Európa legszebb karácsonyi vásárának választott Advent Bazilika nemcsak egyedülálló ünnepi hangulata, különleges gasztronómiai élménye és programjai által figyelemreméltó, hanem azért is, mert több mint 3,2 millió forintot gyűjtött a rászorulók megsegítésére a bankkártya elfogadórendszert üzemeltető HelloPay Zrt. fizetőrendszerén keresztül – adta hírül a vállalat.

Az összeget, amely nőtt a 2018-as jótékonysági akcióban hasonló módon befolyt pénzadományhoz képest, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet használta fel. A gyűjtés ezúttal is olyan ünnepi segélyakciókat – ételosztásokat, tűzifa- és élelmiszersegélyakciókat, karácsonyi gyermekprogramokat – támogatott, amelyek családok ezreinek ünnepét tették szebbé, illetve hozzájárult a karitatív szervezet nehéz sorsú embereket egész évben segítő munkájához.

A Bazilikánál megrendezett adventi rendezvénysorozaton az összes kiállítónál és vendéglátóstandnál lehetséges volt a bankkártyás fizetés. A kihelyezett 150 darab terminálnál fizetők számára a HelloPay fizetési rendszere a borravaló mellett felkínálta az adakozás lehetőségét is.

Fotó: Kallos Bea

Így mindazok, akik élni szerettek volna ezzel a nemes gesztussal, a vásárlás 0 és 20 százalék közötti értékének kiválasztásával, egy mozdulattal hozzáadhatták azt a végösszeghez, ezzel is támogatva a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját. A terminálok mellett a cég „adománytotemet” is kihelyezett, ahol vásárlás nélkül is lehetett jótékonykodni.

Nagy örömünkre szolgál, hogy az Advent Bazilika 2019-ben is minket választott partneréül és hozzájárulhattunk a rendezvénysorozat európai szintű elismeréséhez, amelyhez ezúton is gratulálunk a szervezőknek

– mondta Varga Norbert, a HelloPay Zrt. vezérigazgatója. Hozzátette, hogy a korábbi évekhez képest hozzávetőlegesen 95 százalékkal nőtt a kártyás tranzakciók száma, ami egyértelműen azt jelzi, hogy az emberek előszeretettel használják kártyájukat fizetésre és adakozásra.

Varga Norbert úgy látja, hogy a rendszerükön keresztül történő adományozás sikerének hátterében leginkább az átlátható és biztonságos működésük áll, amelynek előnyeit nemcsak jótékonysági akciókat szervező partnereik, hanem a vendéglátóiparban tevékenykedő ügyfeleik is megtapasztalhatták már.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.