Júniusra megállt a tévés reklámpiacnak a koronavírus-járvány miatt bekövetkezett havi csökkenése – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.
A közlemény szerint a televíziós hirdetési piac koronavírus-járvány alatti átalakulását vizsgáló, a Médiatanács által elfogadott NMHH-tanulmánysorozat legfrissebb havi jelentése kimutatta:
júniusban 22-28 ezer, míg tavaly ugyanekkor 38-41 ezer reklámszpotot adtak közre.
Ezen belül azonban az új reklámfilmekből idén júniusban szinte ugyanannyi jelent meg. Összességében ugyan megállt a folyamatos csökkenés, májushoz képest pedig némi emelkedés is észlelhető, de a mutatók az egy évvel korábban tapasztaltakhoz képest még mindig alacsonyak – írták. Beszámoltak arról is, hogy a vizsgálat 76 magyar nyelvű televíziós csatornát fed le és napokon belül olvasható lesz az NMHH honlapján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.