BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Közép-európai piac negyedét meghódította a Xiaomi

A vállalat éves szinten 80 százalékpontos növekedéssel 27 százalékos piaci részesedést szerzett a régióban – mutat rá a Canalys piackutató.

A világ egyik vezető techcége, a Xiaomi, 2020. harmadik negyedévében Közép-és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon-gyártójává lépett elő a Canalys globális piackutató cég jelentése szerint.

A vállalat éves szinten 80 százalékpontos növekedéssel 27 százalékos piaci részesedést szerzett a régióban,

Európában pedig 91 százalékpontot bővülve 19 százalékos piaci részesedést ért el, amellyel ugyanebben az időszakban továbbra is őrzi az európai harmadik helyezést.

Fotó: Canalys / Xiaomi

Közép-és Kelet-Európa eddig is az egyik legfontosabb piacnak számított a Xiaomi számára.

Az elmúlt negyedév során rengeteg új termékkel jelentkeztünk annak érdekében, hogy ki tudjuk szolgálni az egyre növekvő régiós keresletet

- mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai vezérigazgatója.

Átfogó növekedést tapasztaltunk eredményeinkben, köszönhetően az online és offline kiskereskedelmi rendszer megszilárdítására tett erőfeszítéseinknek, és üzleti partnereink rendíthetetlen támogatásának. Folyamatosan arra törekszünk, hogy valódi innovációt kínáljunk a régió számára – tette hozzá Wong.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.