Eddig tesztüzemben működött, de már élesben is elérhető a kis- és középvállalkozások számára a DisplayNow webshop, amely nagyban egyszerűsítheti az online médiahirdetések vásárlását, valamint a kampányok indítását.
A platformon a hirdetési kampányok a webáruházak termékértékesítéséhez hasonló egyszerűséggel rendelhetők meg. A hazai prémiumkiadványok felületein kínál olyan hirdetési lehetőségeket, amelyek segíthetik a cégeket piacaik bővítésében és abban, hogy a termékeiket sikeresebben, nagyobb volumenben értékesítsék. A hirdetési webshop azokat a sikeres hazai vállalkozásokat célozza meg, amelyek a már kipróbált, Google-n és Facebookon futó hirdetési eszközökön túl további megoldásokkal szeretnék bővíteni marketingeszköztárukat.
A cég alapítói szerint fontos mérföldkőhöz érkezett a hazai médiapiac, ugyanis mostanra már egy számottevő vállalati kör márkaépítésében kap egyre nagyobb hangsúlyt a márkaismertség.
Sokan azért keresik az új megjelenési lehetőségeket, mert az eddig használt eszközeikkel nem tudnak tovább növekedni, míg mások a hirdetések drágulása és hatékonyságának romlása miatt keresik az új eszközöket.
A DisplayNow egy egyszerű webshopfelületen teszi elérhetővé a komplex, egyedi megoldásokat, egyben keresletet biztosít a hazai kiadóknak is, amellyel új hirdetői bevételeket csatornázhatnak be magukhoz
– idézi az erről kiadott közlemény Csasztvan Nórát, a DisplayNow Zrt. társalapító-vezérigazgatója.
Hozzátette, a cég hirdetési hálózata kiadófüggetlen, közel 40 online médium több mint 150 csomagja érhető el a segítségével.
A kiadói kör és a kínálat folyamatosan bővül, a hagyományos displaymegoldásokon túl például podcastcsomagok is elérhetők a platformon. A tervek szerint 2021 végére megállapodás születik a kiadói piac további nagy szereplőivel, de még több új és egyedi terméket is kínálna a DisplayNow. Sikeres hazai piacra lépés esetén a cég megjelenne Kelet-Közép-Európa országaiban is.
Magyarországon 2019-ben valamennyi médiatípus reklámpiaca nőtt egy ágazati felmérés szerint. A reklámköltés 13,04 százalékkal, 807,5 millió euróra emelkedett. A legnagyobb, 31 százalékos bővülést a digitális reklámpiacon lehetett tapasztalni, amelynek bevételei elérték a 377 millió eurót. A szegmens bevételeinek 57 százaléka landolt a Google-nél, a Facebooknál és a többi nagy nemzetközi vállalatnál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.