Egy évvel az indulása utána a Munch már 11 városban van jelen, a magyar ételmentő applikációt már több mint 80 ezren töltötték le, a legnépszerűbb étel- és italalkalmazások között szerepel, és több mint 250 vendéglátóhely csatlakozott a kezdeményezéshez.
A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd a kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon, és elsőként Romániában is elindítsuk a Munchot
– jelentette be Wettstein Albert, a cég társalapítója. Hozzátette: továbbra is várják a felelős vendéglátóhelyek, élelmiszergyártók és üzletek jelentkezését, hiszen csupán széles körű összefogás segítségével lehet gátat szabni az ételpazarlásnak.
A Munchot 2020-ban négy fiatal hozta létre azzal a céllal, hogy a modern technológia eszközeit felhasználva harcoljanak az ételpazarlás ellen.
A Munch egy platform, amelyen keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen, 40-70 százalékos áron értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A magyar startup elnyerte az Év Fenntartható Vállalkozása díjat, a Highlights of Hungary különdíját, és a SozialMarie nemzetközi versenyen is díjazott lett. A társadalmi startup idén egy százezer eurós befektetési kört zárt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.