A leghosszabb kapcsolódási pont az ügyfelekkel a biztosítóknak van, egyáltalán nem mindegy, hogy 2080-ra hogy fog kinézni a Föld – mondta Polányi Zoltán, a CIG Pannónia Biztosító vezérigazgatója a VG üzleti reggelijén. Hozzátette: a biztosítóknak hosszú távú programjaik vannak, ezek akár 50-60 évesek is lehetnek. Az egészségbiztosítás területén is fenntarthatóságra kell törekedniük, főleg annak fényében, hogy olyan problémák kerülnek elő, mint korábban sosem, mint például a klímaszorongás. Hangsúlyozta, minden egyes iparág változása a biztosítás jövőjét is befolyásolja. Példaként említette, hogy azok a márkakereskedések, ahol jelenleg az autókat javítják, életben maradnak-e a jövőben, mivel a zöld autók kevésbé károsodnak, így kevesebb javítást is igényelnek?
A Covid nagyságrendekkel növelte az online kapcsolattartást, ez volt a túlélés záloga
– fogalmazott Polányi Zoltán, ugyanakkor új üzletek kötésére ez korlátozottan adott lehetőséget. Úgy látják, hogy hosszú távú fenntarthatósági programokra egyre nagyobb igény van, ezeket a kötvényeket egyre jobban keresik az ügyfelek. Az viszont a jövő nagy kérdése, hogy az ügyfelek milyen jövedelemre fognak szert tenni. Ahogy az is jelentős kihívás számukra, hogy a kkv méretű vállalkozásoknak mit okoz a klímaváltozás és erre milyen válaszokat tudnak adni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.