Tovább bővíti 150 fős budapesti pénzügyi központját a Corning Hungary Kft., amely az amerikai székhelyű Corning Incorporated hazai leányvállalata. A cég 2020-ban az adatszolgáltatásból 2,6 milliárd forint árbevételre tett szert – mondta a VG-nek Csuhaj Katalin, a Corning Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. A Corning készíti a Pfizer-vakcinához használt üvegfiolát, emellett speciális kerámia- és üvegtechnikával készült mobiltelefon-kijelzőket, optikai kábeleket, sőt az űrállomások üvegeit is gyártja.
Csuhaj Katalin kiemelte: a Corning 2001-ben kezdte el a vállalat pénzügyi központjainak kialakítását. Az elsőt New Yorkban hozták létre, majd Sanghajban is bővítettek, de mivel Európa is fontos piac a cég életében, ezért kerestek egy olyan lokációt, ahol tehetséges szakemberek állnak rendelkezésre, és Budapestet választották. A magyar főváros előnye az időzóna is, így jól együtt tudnak dolgozni az ázsiai piacokkal és az amerikai keleti parton lévő kollégákkal is. A Corning innovatív termékeket fejleszt, olyan technológiákat dolgoz ki, amelyek nagyban javítják az emberek életminőségét, integrálva a tudományos felfedezéseket a piaci igényekkel. A Corning európai gyártóegységei Németországban és Lengyelországban vannak – sorolta.
A robotikai innovációk mellett a tehetséggondozás kapja náluk a legnagyobb hangsúlyt. „A digitális transzformáció és automatizáció mellett tettük le a voksunkat, a terveink között szerepel: 2025-re szeretnénk elérni, hogy a pénzügyi szektorban a munkafolyamatok nagyobb része a mesterséges intelligencia alkalmazásával növelje a vállalat hatékonyságát, produktivitását és az ügyfélélményt is” – emelte ki.
Az elmúlt öt évben 50 százalékkal nőtt a feldolgozott tranzakcióik száma az azt megelőző időszakhoz képest, ezzel párhuzamosan összesen csaknem 500 ezer munkaórát spóroltak meg automatizálással. Mindezzel a Corning globális teljesítményére is számottevő hatást gyakorolnak, ami magával hozza a digitalizációt érintő befektetéseik erőteljes növelését és folyamatossá tételét a budapesti központban.
Hasonlóképp gondolkoznak a tehetséggondozás fontosságáról is a magyar leányvállalatnál. A vállalati kultúra fontos eleme a fiatal szakemberek támogatása, közös cél, hogy széles körű, naprakész üzleti tapasztalatokat, ismereteket szerezhessenek, és karrierterveiket a cégen belül valósítsák meg. Mindennek részeként női vezetői programot indítottak, amely azt a célt szolgálja, hogy a pénzügyi területen dolgozó női munkavállalóik egyéni fejlesztésekkel, coachinggal és a kapcsolatépítési lehetőségeik szélesítésével előrelépjenek, és vezetői pozíciókat tölthessenek be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.