A viselhető okoseszközök piacán már egy évvel korábban is kiemelkedően teljesített a Huawei, 2021-ben pedig újabb eszközöket mutatott be a magyar piacon. Ennek is köszönhető, hogy az egy évvel korábbihoz képest mintegy 90 százalékkal nőtt a Huawei által értékesített viselhető okoseszközök száma Magyarországon – közölte a Huawei Technologies. Az üzletág legtöbb termékszegmense szintén kiválóan teljesített: a notebook kategória értékesítése 40 százalékkal, a vezeték nélküli fülhallgatóké pedig 48 százalékkal nőtt. Az okostelefonok eladásai pedig a tavalyi év végén újra lendületet kaptak a nova9 készülék októberi bemutatását követően.
A Huawei tavaly számottevően, az egy évvel korábbihoz képest majd a duplájára növelte értékesítését az online csatornákon és ehhez hozzájárult a vállalat közelmúltban megnyílt webshopja is.
Az idén várhatóan az okostelefon szegmens további lendületet kap, 2022 január végétől két új zászlóshajó termék, a HUAWEI P50 Pro és a HUAWEI P50 Pocket okostelefonok is kaphatók lesznek Magyarországon. Emellett a tavalyi évhez képest idén a magyar vásárlók számára elérhető Huawei okostelefon modellek száma is jelentősen nő.
„Komoly siker, hogy a Huawei márka ismertsége és elismertsége továbbra is kiemelkedően magas, 98 százalékos a magyarok körében. Várakozással vegyes izgalommal tekintünk a jövőbe, hiszen idén is számos újdonsággal készülünk, és bízom benne, hogy a magyar vásárlók jól fogadják ezeket a termékeket” – mondta Thomas Liuchao, a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletágának ügyvezető igazgatója.
A vállalat idei célkitűzése, hogy minden meglévő termékkategóriában növelje a márkaismertségét és a piaci részesedését.
Egyrészt jelentős mértékben bővíti termékkínálatát 2022-ben, emellett folytatja Smart Scenario elnevezésű stratégiáját, amelynek középpontjában a PC-k, tabletek, okostelefonok, okosórák közötti minél egyszerűbb és gördülékenyebb, teljes ökoszisztémát alkotó együttműködése áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.