A Regio Játék friss kutatása alapján a szülők és nagyszülők közel fele már 1-2 héttel május utolsó vasárnapja előtt megvásárolja a gyereknapi ajándékot; ebben az időszakban nagyjából 30 százalékos forgalomnövekedést tapasztal egy átlagos májusi héthez képest a vállalat. A válaszadók 46 százaléka online és áruházban is vásárol, 29 százaléka kizárólag személyesen választ, a kitöltők egynegyede pedig csak az internetről szerzi be a készleteket.
Gyereknapra inkább egy kisebb játékot keresnek a szülők, nem annyira jellemző az ajándékhalmozás.
A jó idő beköszöntével népszerűek a különböző szabadtéri játékok, mint a buborékfújók, aszfaltkréták, de sokan LEGO-val, társasjátékkal, egy új peonzával vagy kisautóval lepik meg a család legfiatalabb tagját” – mondta Gyaraki Dávid marketingvezető. Hozzátette, május utolsó 2 hetében egy átlagos online vásárlói kosár 11800 forint, az áruházi pedig 7600 forint értékű, ezek 34 százalék, illetve 5 százalékkal magasabb összegek a tavalyiaknál.
A játékkereskedő kutatása alapján a kitöltők 40 százaléka 3-5 ezer forintért vásárol gyereknapi ajándékot, további 26 százalék 5-8 ezer forintért, míg 25 százalék 8 ezer forintnál is többet szán a meglepetésre gyermekenként. A felmérés eredményei is alátámasztják, hogy a szezonnak megfelelően a szabadtéri játékok a legkelendőbbek, ezenkívül sokan kreatív játékkal vagy könyvvel és kifestővel kedveskednek a gyermekeknek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.