Az M3-as metró rekonstrukciója az utolsó fázisába érkezett, 2023 tavaszától már a teljes vonalon szerelvények közlekednek. Hamarosan, augusztus 15-én véget ér az a nyolc hétig tartó vágányzár, ami a Göncz Árpád városközpont és a Kőbánya-Kispest állomás közötti szakaszt érinti – közölte a BKV. Korábban a VG is beszámolt arról, hogy a lezárás alatt hosszabb idejű, tartós üzemszünetet igénylő munkafolyamatokat végeznek. A leglényegesebb feladatok ezek közül a Lehel téri kitérő körzet átépítése és a Szabó Ervin téren található diszpécserházban működő munkaállomás felújítása.
Várt már túl sokáig a metrópótlóra? Mutatjuk, mi lehet az oka!A VG megkeresésére a Budapesti Közlekedési Központ reagált a kritikákra, amelyek szerint ritkábban járnak az M3-as metró helyett beállított autóbuszok. |
A BKV megjegyzi, hogy a Dózsa György úti állomáson az utólagos akadálymentesítés részeként lifteket építenek be.
Az utolsó szakaszban újul meg a Lehel tér és a Nagyvárad tér – korábban ezek a megállók töltötték be a fordítóállomások szerepét, így elsősorban bontási munkálatok zajlanak, valamint szigetelésjavításokra és azbesztmentesítésekre kerül sor.
A Nyugati pályaudvar, az Arany János utca, a Deák Ferenc tér és a Ferenciek tere megállóban a mozgólépcsők beépítése és a ferdepályás felvonók szerkezeti kialakítsa eltérő ütemben halad, egyes helyeken az előkészítésnél tartanak, máshol a beépítéssel is végeztek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.