Maga alatt vágja a fát, aki az elkövetkező időszakban elhanyagolja a termékfejlesztést – mondta a Valorem Stúdió ügyvezető igazgatója. Olajos László szerint a defenzív, elkényelmesedő cégek ráfizethetnek, mert könnyen lehet, hogy újraosztják a lapokat, és a nehezebb gazdasági időszakban új, eddig viszonylag kis gyártók erősödnek meg – akik bátran fejlesztettek.
A menedzsereknek tehát nem szabad megnyirbálniuk az innovációra szánt pénzeket, pedig hosszabb távon csak úgy lehet megőrizni az eddigi piaci pozíciót, ha a nehezebb időszakban nem „takaréklángon” ég a vállalat.
Olajos László szerint ahogy a koronavírus-járványt követően, úgy a jelenlegi válság után is szakaszosan újraindulnak majd a különböző szegmensek, akár robbanásszerűen visszaállhat a kereslet, sokan pedig ott állnak egy teljesen leépített vállalkozással. Így nem fogják tudni kiszolgálni az ügyfeleket és sokkal több pénzt kell belenyomni az üzletbe, hogy visszajöjjenek arra a volumenre, amivel már ki tudják elégíteni az igényeket.
Változatlanul fontos tehát az ipari formatervezés, és kiemelt jelentősége van a csomagolásoknak is. Ez az ugyanis, ami már egy üzletben válogatva, rengeteg termékkel szembesülve megkülönbözteti az adott terméket versenytársaitól, sok esetben a csomagolás „adja el” a portékát.
Keresse a VG Podcastot a kedvenc alkalmazásán!Spotify: VG Podcast Anchor: VG Podcast Google Podcasts: VG Podcast Radio Public: VG Podcast Breaker: VG Podcast |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.