BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szokatlan házasság: a Hell a mesterséges intelligenciával adta össze az energiaitalt

Teljes egészében a mesterséges intelligencia fejlesztette a Hell új energiaitalát. Az új íz minden összetevőjét az MI válogatta és kóstolta, illetve a doboz designját és a marketingeszközeit is az MI tervezte.

A Hell Energy az MI segítségével fejlesztette ki az új energiaitalát. A mesterséges intelligencia az óriási mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak tartott receptet. Az MI nemcsak abból indult ki, hogy mit várnak el az emberek egy energiaitaltól, hanem kiemelt célja volt, hogy minél jobb és finomabb italt hozzon létre – írta közleményében a cég.

A Hell A.I. július közepén kerül a magyar boltokba. Az energiaitalt teljes egészében a mesterséges intelligencia tervezte. Ez azt jelenti, hogy az MI alkotta meg az ízvilágát és a csomagolását is.
Fotó: Hell Energy

A Hell Energy azt írta, hogy 

az MI többek között vitaminokkal, aminosavakkal és gyógynövénnyel is gazdagította saját energiaitalát, és gondoskodott az élelmiszeripari jogszabályok, pl. az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) ajánlások, valamint az NRV (ajánlott napi bevitel) betartásáról, optimalizálásról is.

Az MI három ízvariációt alkotott, és egy New York-i vállalat technológiája segítségével digitalizálta, azaz meg is kóstolta mindhárom italát. Ezt követően prediktív intelligenciával, rengeteg adat és statisztika elemzése után választotta ki, melyik íz a befutó. Így született meg a Tutti-frutti & Berry-blast. 

Ez az első alkalom a világon, hogy a mesterséges intelligencia ilyen komplex termékfejlesztési folyamatot hajtott végre az energiaital szektorban. 

A receptúra szigorúan titkos, ennek levédésére is az MI adott javaslatot. A receptet csak egyetlen, magas szintű biztonsági elemekkel ellátott számítógépen tárolják a Hell Energy szikszói gyárában. A helyiséget, ahol ezt a gépet tároljak szintén a mesterséges intelligenciával tervezték meg. Természetesen biztonsági másolat nélkül nincs igazi védelem, így a receptet egy svájci trezorban is őrzik.

A fél világ magyar energiaitallal ébred, egyre többet adnak el belőle

Jó néhány európai országban piacvezető a Hell márka, amely 2022-ben növelte a nettó árbevételét, és egyre több termékét értékesíti külföldre. A környező országok mellett többek között Cipruson is nagyon népszerű az energiaital-gyártó, de még Mongóliában is kaphatók az „ördögfejek”.

Ezek után már meglepő lenne, ha az új energiaital csomagolását nem az MI tervezte volna. 

A doboz a legújabb trendeket követi, fiatalos, menő, és amellett, hogy a HELL színvilágára épül, az MI belecsempészte saját, digitális stílusát

– írta közleményében a Hell Energy.

Az MI óriási perspektívát jelent a termékfejlesztés területén is, áttörte a korábban elképzelhetetlennek hitt határokat, egy új szintet hozott az élelmiszeriparba 

– írta a vállalat. Azzal, hogy az MI az interneten fellelhető óriási mennyiségű adathalmazt pár perc, pár másodperc alatt képes leválogatni, elemezni, az 1-2 éves – legjobb esetben is féléves – termékfejlesztési ciklust akár 1 hónapra rövidíti le – olvasható a közleményben. Hozzátették, valójában a folyamat összehangolt munka eredménye, hiszen nem is egy, hanem különböző képességű mesterséges intelligencia rendszerek dolgoztak együtt a fejlesztésen. Ennek oka, hogy a jelenleg létező több mint száz MI-rendszer más-más területekre van optimalizálva, így a legbiztosabb eredményt a kombinált használatuk jelenti.

Az új termék Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, és a már jól megszokott, hagyományos csatornákon jut el a vásárlókhoz. 

Július közepétől hazánkban, ezt követően pedig a Hell több mint 60 export országában is kapható lesz. 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.