BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A felújított nagyáruházban nyit fiókot az Erste

Folytatódik a fiókátalakítási program a pénzügyi szolgáltatónál.

A felújított Corvin Áruházban nyitja meg hétfőn a legújabb, a kor ügyféligényeire szabott bankfiókját az Erste. Ezzel – mondta el szerdán a helyszínen Kiss Tamás, a bank fiókhálózat és prémium szegmens vezetője – tovább folytatódik a 2018-ban elindult fiókfelújítási program, amely országszerte már több mint 20 hálózati egységet érintett.

Az új fióki koncepció lényege, hogy – szakítva az évszázadok óta csaknem változatlan, hivatali jellegű stílussal és elrendezési elemekkel – barátságos légkört teremtő, a tanácsadást szolgáló fiókok jönnek létre. Az ügyfelek az egyszerűbb eseteket gyorsan, az erre a célra kialakított pultoknál is el tudják intézni, a nagyobb lélegzetű, bonyolultabb ügyeket viszont külön tárgyalókban, akár hosszabban is, bizalmas és barátságos légkörben tudják átbeszélni a tanácsadókkal. Ennek az iránynak megfelelően a Corvin Palace-ban található egységben a bank nyolc tárgyalót alakított ki, amelyeket okosüveggel szerelt fel: az üveg gombnyomásra elsötétül, ha foglalt a tárgyaló. A fiókot helyi fotósok által készített, józsefvárosi tereket, nevezetességeket, embereket bemutató fotók díszítik.

Kiss Tamás emlékeztetett arra, hogy 

a bankfiókokat is teljesen újraformálja a digitalizáció.

Az Erste adatai szerint a fiókokba látogató ügyfelek 80 százaléka aktívan használja a pénzintézet digitális platformjait. A pénzügyi szokások átalakulásával a bankfiókok forgalma csökken és szerepük is változik. 

Az elmúlt egy évben 16 százalékkal kevesebben keresték fel az Erste több mint száz egységből álló fiókhálózatát

– tette hozzá.

A bankfiókok jelentősége az elektronikus csatornák terjedésével ugyanakkor nem lesz kisebb, csupán más a szerepük. Növekszik a személyes kiszolgálás, a pénzügyi tanácsadás jelentősége, és ehhez kell igazítani a fiókok elrendezését és az ott dolgozók munkáját. A digitalizáció segít az adminisztráció csökkentésében, az eljárások egyszerűsítésében, az így felszabaduló időt pedig az ügyfélkiszolgálás minőségének javítására lehet fordítani. Az Erste ügyfelei ma már közel 50 dokumentumtípust tudnak biometrikusan aláírni, sőt az így aláírható dokumentumok 90 százaléka már eleve elektronikusan jön létre. Nyolc terméknél táblagépen is teljes körűen fel lehet mérni az igényeket és el lehet végezni a szükséges kalkulációkat.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.