Csütörtök, azaz ma éjszaka építi ki az M1-es autópálya felújításához kapcsolódó terelést a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. – erről tájékoztatta a Világgazdaságot Szimicsku László, a társaság kommunikációs igazgatója. Idén több száz kilométer autópálya újul meg a társaság három éves felújítási programja jóvoltából, ami óhatatlanul is kellemetlenséget okoz az autózóknak. Ígérik, erre igyekeznek reagálni, hogy minél kisebb fennakadásokat okozzanak.
Szimicsku kiemelte, Magyarországon korábban még nem volt hagyománya annak, hogy a gyorsforgalmi utakon fix terelést éjszaka végezzenek el.
A cég mérnökei svájci példák alapján kezdtek el kidolgozni egy metodikát, így csütörtökön már a tesztidőszak következik.
Hangsúlyozta, hogy az M1-es, M3-as, M7-es autópályák Budapest közeli szakaszain törekednek arra, hogy a karbantartási munkálatokat – amelyeket lehet – éjszaka végezzék, legyen az sövényirtás, festés vagy éppen söprés.
Arra kérjük az autósokokat, hogy próbálják betartani a sebességkorlátozásokat, az önmaguk, illetve az ott dolgozó kollégáink védelme érdekében
– ezzel a kéréssel fordult az utazókhoz a kommunikációs igazgató, hozzátéve, hogy számtalanszor azt tapasztalják, az autósok gátként élik meg a munkatársaikat. Vannak például egészen extrém esetek is: sokszor megdobálják őket szeméttel, vagy leköpik azokat, akik az autópálya mentén dolgoznak. Többek között arról is beszélt, hogy legkésőbb 2025 őszéig megkezdik az M1-es bővítését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.