BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Jófogáson tavaly naponta 27 ezer hirdetés jelent meg

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera: a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amelyekből kiderül, mennyire népszerűek a használt cikkek a magyarok körében.

A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán. Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók. 

Parcel,Delivery,With,Good,Depth,Of,Field
Gyakran postán vagy más csomagküldő közreműködésével jut el a megvásárolt termék az új gazdájához.
Fotó: Shutterstock

Ez naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent – közölte a magyar tulajdonú Ingatlan.com Zrt. cégcsoporthoz tartozó Adevinta CMH Kft.

A közleményből kiderül az is, hogy 

az elmúlt esztendőben mintegy 190 ezer sikeres háztól házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhoz szállítás lehetőségét az oldalon keresztül. 

Ebben a tekintetben a március bizonyult a legsűrűbb hónapnak.

Továbbra is az ingyenes tranzakció a favorit

Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról – állapítják meg a közleményben. Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is. 

A legkeresettebb kategóriák között a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok/eszközök szerepelnek.

A tavalyi adathalmaz alapján a tulajdonos cég úgy látja, hogy a magyar internetezők egyre inkább és szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak. Ennek vannak tudatossághoz, fenntarthatósághoz és pénztárcamérethez köthető okai is. Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója úgy fogalmazott: „A feladatunk továbbra is az, hogy egy megbízható, biztonságos és minél teljesebb körű szolgáltatási választékot biztosító platformmal segítsük az eladókat és a vevőket.”

Amit a cégről érdemes tudni

A magyar tulajdonú Ingatlan.com Zrt. cégcsoporthoz tartozó Adevinta CMH Kft. két meghatározó márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu brandekkel, illetve az Autónavigátor.hu online autós magazinnal van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A Jófogás 2010 óta Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja. Megközelítőleg 1,5 millió aktív hirdetéssel az oldal csaknem 2 millió felhasználót, vagyis minden harmadik internetezőt éri el havonta. A Használtautó.hu a hazai autópiac vezető adásvételi oldala, ahol a kereskedők és magánszemélyek aktivitásának köszönhetően átlagosan napi 360 ezer aktív felhasználó és átlagosan havi több mint 100 ezer aktív hirdetés található.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.