Az élelmiszerboltok szórólapokon hirdetik az akcióikat, ám az elmúlt egy-két évben egyre több boltlánc vezetősége döntött úgy, hogy megszüntetik a papíralapú újságokat, és kizárólag online formában terjesztik az akciókat tartalmazó füzeteket – írta a Mindmegette.
Az Aldinál és a Lidlnél is az online szórólapon van már a hangsúly, és aki gyakran böngészi az előbbi német diszkontlánc újságját, észrevehette, hogy valami megváltozott.
Ismét átalakítja szórólapjának kinézetét az Aldi. A cég korábban egy hatalmas, szétnyitható, fekvő formátumú füzetet készített az akciós termékekről, ezt váltotta fel egy álló formájú, az újságokra jobban hasonlító, sok lapból álló szórólap. A cég azonban most ismét ráncfelvarrásra küldte a hetente megjelenő nyomtatványt.
Tovább bővül az Aldi üzlethálózata – már megvan a pontos helyszínÁprilis végére készülhet az Aldi legújabb üzlete. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.