Kerti szerszámokkal, grillekkel, vetőmagokkal és jakuzzikkal kezdődik a tavaszi kertészeti hirdetési szezon a Jófogáson, ahol visszaköszönnek az elmúlt évek trendjei is, hiszen sokan keresnek magaságyásokat, üvegházakat és egyre okosabb eszközöket – összegezte az online apróhirdetési platform.
Az elmúlt egy évben mintegy 250 ezer kertészethez kapcsolódó hirdetést adtak fel Magyarország mérvadó online piacterén, amely csaknem 1,5 millió meglévő hirdetéssel, és havi szinten majdnem kétmillió látogatóval üzemel.
Az aktuális trendeket és fogyasztói preferenciákat tartalmazó tavaszi elemzés szerint a kertészeti csúcsidőszak márciussal indul, de bizonyos termékek egész évben népszerűek az érdeklődők körében.
Tavaly például több mint kétmilliószor kerestek rá kisgépekre, de az elmúlt egy év során is sokan böngészték
Az aktuális kertészeti trendekre rácsatlakozva sokan keresnek üvegházat és magaságyást is a Jófogáson. A kínálat pedig jól igazodik a kereslethez, mivel a vonatkozó kategóriákban kertészeti kisgépet hirdetnek legnagyobb számban a piactéren.
Az elmúlt évben havonta akár 15 ezer kertikisgép-hirdetés is felkerült a portálra, de kerti bútorokból, grillekből és medencékből sincsen hiány.
Mindeközben úgy látszik, hogy
leggyorsabban grilleket lehet eladni a tavaszi időszakban. Ezek átlagosan 11 nap alatt találnak vevőre
– mondta Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója.
Az elmúlt egy év legdrágábban kínált kültéri használt tárgya egy jakuzzi volt, amelyet
hét és fél millió forintos áron töltöttek fel a Jófogásra,
és időközben el is kelt.
A magasabb árfekvésű, kültéri és kertészeti kapcsolódású hirdetések között még fűnyírókat és iszapszivattyút is találhatunk – olvasható a kertészeti termékek forgalmáról szóló közleményben.
Kertépítés: egyre több pálmafát és olajfát ültetnének a magyarokKertépítési és fásítási láz söpör végig Európán, emiatt hiány van a kertészeti árudákban a sokéves, nagyobb fákból. Tavaly megtört kissé a lakosság nyolc éve tartó, a Covid idején extrém méreteket öltött kertépítési kedve, de a tendencia nem változott: egyre több a fa, folyamatosan nő a zöldfelület az irodaházak és lakónegyedek környékén és az épületekben is. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.