BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Eva Mendes mostantól magyar vizet iszik

Eva Mendes lesz a frissen piacra lépő új magyar ital, a FloeWater reklámarca.

Egyedülálló szűrési technológiával készült, 250 és 500 milliliteres alumíniumdobozban kapható kristálytiszta, duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater. Az új magyar márka reklámarca Eva Mendes lett – írja a TV2. 

Eva Mendes az új magyar vízmárka, a FloeWater arca 

A Floewater a Föld legnépszerűbb fogyasztásra kész itala címét birtokolja. Ez a kategória most forradalmi átalakulás előtt áll, új termékével, az aludobozos vízzel az italgyártás szabályait definiálná újra.

A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: a maga nemében első innovációval, az úgynevezett CrystalTower-eljárás segítségével eddig soha nem látott szintre emeli a vízkezelést.

Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca

– mondta el Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója.

Az új magyar víz június közepétől kapható, és mindenhol feltűnik majd Eva Mendes, kezében a FloeWater új aludobozos szűrt ivóvizével. 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.