A nyári online rendelések trendjeiről készített gyűjtést az eMAG, melyből kiderült, hogy a cég Genius logójával ellátott, a hűségprogramban elérhető termékek a vásárlások 85 százalékát tették ki – derül ki a vállalat hétfői közleményéből.
Az eMAG adatai szerint idén nyáron nagyot nőtt a Bluetooth hangszórók és fülhallgatók népszerűsége, az előbbi kategóriában különösen a vízálló JBL modellek, az utóbbiban a Xiaomi, az Apple és a JBL termékei voltak a legkeresettebbek.
A cégnél a strandjátékok közül júniusban a lufis vízibombát keresték a legtöbben, de sokan vettek hagyományos pumpás vagy kifinomultabb elektromos vízipisztolyt is, ahogy férfi vagy női fürdőruhát is.
Az elmúlt hónapban leadott megrendelések jelentős hányada kifejezetten nagyobb méretű fürdőruhákra vonatkozott. A gyermek fürdőruhák is népszerűek.
A lányok körében a sellőtémájú, a fiúk körében pedig a szuperhős- és cápatémájú fürdőruhák a kedvencek, és a legtöbben teljes testvédelmet nyújtó fazont vásárolnak a gyerekeknek.
Hűtőtáskából egyre többen keresik az elektromosakat, a passzív modellek népszerűsége csökken, de sokan vesznek jégakkut is. A napernyők vásárlásakor elsősorban a szögletesebb, függő kivitelű típusokat keresik itthon, amelyeknek a tartója nem középen, hanem oldalra került, így praktikusabb a használatuk. Idén sokan választanak napvitorlát is.
A legnépszerűbb kerti medencék továbbra is felfújhatók az eMAG-on, de sokan már fémkerettel, föld feletti kialakítással és vízforgató szűrőkészlettel rendelik, és egyre gyakoribbak a szögletes kialakítású medencék is a korábbi kerek helyett.
A nyári meleg ellen sokan védekeznek a legjobb energiabesorolású, wifivezérléssel ellátott splitklíma-berendezésekkel, melyek közül a Star-Light, a Gree és a Midea a legnépszerűbbek, míg a ventilátorok között az álló és oszlopos felépítésű modellek fogynak a legjobban, és az eMAG egy különleges terméket is talált a toplistán: egy USB-n keresztül újratölthető, nyakhűtő ventilátort.
Nyáron még az okostelefonok térhódítása miatt visszaszorulóban lévő digitális fényképezőgépek eladásai is növekednek: az eMAG-nál a legnépszerűbbek a nagy teljesítményű, de kompakt MILC fényképezőgépek, de a top 10-ben DSLR fényképezőgépek is szerepelnek.
Az olimpia és a foci-Eb a tévék iránti érdeklődést is megdobta, az eMAG toplistájából kiderül, hogy a legnépszerűbbek a 40-50-60 colos, 4K-felbontású modellek, de akadnak egyszerű kistévék is, vélhetően a konyhába vagy a hálószobába. Érdekes változás
a játékkonzolok eladásában, hogy júniusban az Asus hordozható kézikonzolja az eladásokban megelőzte a Playstationt, az Xboxot és a Nintendo Switchet is.
A napi fogyasztási cikkek közül a magyar vásárlók a nyári hónapokban is a szokásos slágertermékeket keresik: pelenkát, öblítőt, mosó- és mosogatógép-kapszulát, vécépapírt, de idén nyáron a macskaeledel is kifejezetten népszerű online rendelt termék lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.