A magyar Comedy Central, amely elsődlegesen a 18-39 éves korosztályt célozza meg, teljes egészében lokalizált, magyar nyelvű csatorna lesz, mely induláskor több mint 1,5 millió kábeles és műholdas háztartásban lesz elérhető. A csatorna csatlakozik az MTVNI Magyarországon már jelen lévő társcsatornáihoz, a magyar MTV-hez, a VIVA-hoz és a Nickelodeon-hoz.
A csatorna helyi gyártású és nemzetközi tartalmakat egyaránt sugároz majd, többek között olyan műsorokat, mint a Comedy Central saját gyártású programjai: a Daily Show John Stewart-tal, a South Park és a Colbert Report. Lesznek vásárolt műsorok is: A Simpson-család, a My Name is Earl és a Family Guy.
Bhavneet Singh, az MTVNI Fejlődő Piacok ügyvezető igazgatója és alelnöke, elmondta: “A Comedy Central elindítása Magyarországon kitűnő példája annak, miként bővítjük szórakoztató csatornáink palettáját Közép- és Kelet-Európában. Ez az integrált megközelítési mód lehetővé teszi, hogy a magyar közönségnek egy “sarki humorboltot” hozzunk létre, valamint hogy márkánkkal minél több platfomon keresztül léphessenek kapcsolatba. Célunk, hogy csatornaválasztékunkkal minden célcsoport számára kínáljunk olyan műsorokat, melyekre igényük van, mindezt helyi nyelven.”
Málnay B. Levente, az MTV Networks Magyarország vezérigazgatója, alelnök elmondta: “A humor iránti igény Magyarországon rendkívül nagy. A tévénézők között a humor a harmadik legnépszerűbb televíziós műfaj, és mi ezt a hatalmas igényt szeretnénk kielégíteni magas színvonalú humorcsatornánkkal. Célunk, hogy házhoz vigyük a humort, hogy az emberek otthonunkban élvezhessék azt. Eltökéltek vagyunk a helyi tehetséges humoristák felfedezésében, ugyanakkor be szeretnénk mutatni nézőinknek kiváló minőségű külföldi tartalmakat is.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.