A legnagyobb vágás a nemzetközi híradásokat érte - ezeket az újságok mindössze tíz százaléka tekinti "nagyon fontosnak". Nem jártak sokkal jobban a szövetségi információk sem, az ezekre szánt felület a lapok 54 százalékánál csökkent, de több mint harminc százalékuk az üzleti híreket is rövidebbre fogja. A helyi hírek a változások nyertesei, ezek - különösen a legszűkebb pátriára vonatkozók - a lapok több mint felénél nagyobb teret kapnak, mint kaptak három évvel ezelőtt.
Az amerikai szaknyelvben a legszűkebben értelmezett helyi híreket feldolgozó újságírást csak "refrigerator journalism", azaz fridzsiderújságírás névvel illetik. Ezen azt értik, hogy olyan információkat kell az újságírónak az olvasók számára elérhetővé tenni, amelyeket hasznosságuk, praktikusságuk miatt a hűtőkre tapasztanak. A hiper-mikro-lokális hír lehet, hogy csak egyetlen családot érdekel.
A szerkesztőségek létszáma a lapok túlnyomó többségénél csökkent, miközben a kollégákra újabb - mindenkelőtt online - feladatok hárultak. A szerkesztők többsége tart attól, hogy a változások az újságírói standardok rovására mennek, mindazonáltal az internetes lehetőségeket a többségük inkább lekesedéssel, mint félelemmel szemléli.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.