Az egyre növekvő munkanélküliség és a gazdasági bizonytalanság az Accor-szállodák bevételein is nyomot hagy. Ez azonban nem világtendencia: míg az Egyesült Államokban, ahol a vállalat Motel 6 márkájával van jelen , drámaian csökkent a foglaltság, bővülés tapasztalható az indiai és kínai piacokon – olvasható a közleményben.
Az Accor árbevétele 4,7 százalékkal 7,74 milliárd euróra csökkent. A vállalat tartja a részvényenkénti 1,65 eurós osztalékot.
Az Accor tervei szerint idén 75 milió euróval csökkenti költségeit, s további 25 milliót eurót kíván lefaragni 2010-ig. A vállalat a fejlesztési és felújítási munkálatait is visszafogja, nem kevesebb mint 125 millió euróval.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.