Hegyi Zsuzsa, a Magyar Turizmus Zrt. regionális marketingigazgatója elmondta, a vásáron a tevékenységük nagyjából 70 százalékát jelentette az EKF (Európa Kulturális Fővárosa) megismertetetése, s a többit szentelték a régió egyéb részeinek - írja bama.hu.
Az EKF iránt kiemelkedő volt az érdeklődés, ez annak is köszönhető, hogy Essen (mint a másik 2010-es kulturális főváros) révén már ismert a programsorozat Németországban.
Hegyi Zsuzsa is megerősítette, hogy a nyugat-európai, főként a német nyelvterületen fokozódott az érdeklődés a magyar utazások iránt. Ennek vannak prózai okai is: a gyenge forint miatt a németek eurója többet ér Magyarországon. Már a legfrissebb statisztikák is utalnak erre: nem érkezett ugyan több vendég, ám ők tovább maradnak, növekszik a vendégéjszakák száma – s így persze a turisták többet is költenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.