Terjednek a jövedelempótló munkanélküliség-biztosítások, a unit-linked konstrukciók mögé a korábbi gyakorlattal szemben egyre inkább tőke és/vagy hozamvédett alapok kerülnek, de vannak olyanok is, akik az eddig lefedetlen részpiacok meghódításával próbálkoznak.
A CIG Közép-európai Biztosító például alig egy évvel az indulása után a hagyományos megtakarítási életbiztosításai mellett március elején piacra dobta temetkezési biztosítását, amellyel már nemcsak egy szűk, tehetős szegmenst céloz. Ilyen terméke eddig mindössze egy-két társaságnak volt, pedig az ebből származó díjbevétel-statisztikák is azt mutatják, van helye a konstrukciónak a piacon.
A magyar lakosság temetésre éves szinten 30-40 milliárd forintot költ, miközben a pénzügyi felügyelet statisztikái szerint az ezt fedező úgynevezett temetkezési biztosításokból tavaly mindössze 360 millió forint folyt be. A felügyelet kimutatásai szerint ráadásul ez a szegmens igen szerény mértékben gyarapodott az elmúlt években: a legkorábbi adat 2001-ből való, akkor 114 millió forintot hozott a piacnak a temetkezési biztosítás, amely hét év alatt épphogy megháromszorozódott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.