Kocsis István a lapnak elmondta, az adósságállományuk az év végén közel 70 milliárd forint volt, ebből a banki hitel meghaladta a 61 milliárdot. 2009-ben pedig további tetemes összegű, az előző évi tervet is meghaladó veszteség várható.
Szerinte új, valóságos szabályozásra lenne szükség. Nem a BKV feladata kitalálni, hogy ki milyen arányban járuljon hozzá a cég működtetéséhez. Jelenleg az állam többet költ a cégre, mint a tulajdonos önkormányzat, a menetdíjaknak pedig az európai országokhoz képest meglehetősen nagy százalékát fizetik az utasok.
Kocsis szerint nem mindenkinek célja, hogy rendezettebb állapotok jöjjenek létre a BKV-nál. "Amikor költségcsökkentésre törekszem, érdekeket sértek. A vállalkozások egyre nehezebben jutnak megrendelésekhez, és ismert, hogy mindenkinek megvan a támogató köre. Én arra törekszem, hogy csak a cég számára hasznosuló szerződéseket kössük meg” – hangsúlyozta Kocsis.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.