Az idei esztendőben immár ötödször indul el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.
A Superbrands Program keretében 2009-ben is odaítélték a legjobb fogyasztói márkáknak járó díjakat. A 14 tagú, független marketing- és kommunikációs szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Praktiker ismét Superbrand minősítést kapott.
„A Praktiker az egyetlen barkácsáruház idehaza, amely teljes körű webshop-ot működtet. Áruházaink jelentős részében olyan információtechnológiai fejlesztések valósultak meg, amelyek 5-10 év múlva lesznek elterjedtek a kiskereskedelemben, s a vásárlási folyamatot egyszerűbbé és látványosabbá teszik” – mondta Dömötör Péter, a Praktiker marketingigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.