Az ausztrál online marketingvállalat barátokat és rajongókat árul a Facebook közösségi portál felhasználói számára. A választható csomagok mérete ezer és tízezer barát között mozog, az árak pedig 177 és 1167 dollár között.
Leon Hill, a cég vezérigazgatója szerint a Facebook egy rendkívül hatékony marketingeszköz. Egy kiterjedt kapcsolatrendszer könnyen és azonnal elérhető célcsoportot nyújt, akik felé a felhasználó bármit promotálhat. Az egyetlen probléma, hogy egy megfelelő méretű rendszer kialakítása meglehetősen nehéz. Ekkor lép színre az uSocial.
A cég a megrendelő nevében üzeneteket küld és bejelöli barátoknak a felhasználókat. Az ausztrál cég a közösségi portálon például megkeresi azokat a felhasználókat, akik a Ferrari rajongói, ha ügyfele olyan célcsoportot keres, akiket érdekelnek a sport-autók. Hill szerint a kereslet olyan mértékű, hogy könnyedén megduplázhatják a jelenlegi 60 ezer dolláros havi árbevételt.
A vállalkozást természetesen állandóan támadják, ám Hill egyszerűen válaszol a felmerülő etikai kérdésekre: a felhasználón múlik, hogy visszaigazolja-e a kapcsolatot, ráadásul azt a későbbiekben is törölheti. A közösségi portálnál azonban teljesen máshogy látják a kérdést. Egy nyilatkozatban közölték, hogy bár még csak most kezdik vizsgálni a dolgot, az azonban világos, hogy a szolgáltatás megrendelőinek óvatosnak kell lenniük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.