A Nestlé specialistái mellett érzékszervi szakértők, kakaóbab kutatók, csokoládékészítő mesterek, csomagolástervezők és marketing szakemberek alkotják a broc-i intézet tudományos csapatát.
A nyitott innováció jegyében neves, független csokoládémanufaktúrák vezetőit – többek között Pierre Marcolinit, Tristan Carbonettót és Roger von Rotzt - kérték fel, hogy tapasztalatukkal inspirálják a központban zajló munkát. Ugyanez a nyílt szellemiség jellemzi a központ és a formatervezés oktatásában élenjáró California Art Center, valamint a lausanne-i ECAL University of Art and Design közötti partnerséget is.
A 25 millió svájci frank értékű beruházás alátámasztja: a Nestlé stratégiai jelentőséget tulajdonít a csokoládé üzletágának, különös tekintettel a prémium és luxus szegmensre. Az üzletág 2008-ban 7,6 százalékos organikus növekedés mellett 9,8 milliárd svájci frank eladást könyvelhetett el.
Míg az olyan globálisan ismert márkák, mint a Kit Kat több mint 1 milliárd svájci frank értékű eladással járultak hozzá ehhez az eredményhez, elmondható, hogy a bevételek 70 százalékáért a helyi márkák felelnek. A prémium és luxus szegmensben, mely a termékkategória átlagos növekedése felett teljesít, a Nestlé vezető pozíciót tölt be étcsokoládé kínálatával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.